Tablou lemn din mai multe piese - 4 elemente

Model: BD-NS-230
Cadou gratuit la fiecare comandă

Și dacă faceți cumpărături de peste 375 lei, vă adăugăm un mic copac al vieții, în valoare de 75 lei, cadou.

Ambalare 100% sigură

Produsele sunt ambalate cu maximă siguranță, astfel încât să nu aveți preocupări privind eventualele deteriorări pe parcursul transportului.

Alegeți decorul:
Alegeți-vă dimensiunea produsului:
100x21 cm 168,10 lei
160x33 cm 168,10 lei
214x44 cm 168,10 lei
168,10 lei ( 141,26 lei fără TVA)
Puteți avea deja pr 4 zile lucrătoare (20.05.2024)
Livrăm de la 24,90 lei
Livrare rapidă +24,90 lei
98% oameni ne-au recomandat
Au încredere în noi peste 50 000 de clienți mulțumiți.
Tablou lemn din mai multe piese - 4 elemente

Tabloul din lemn format din mai multe piese surprinde 4 elemente - foc, apă, pământ și aer, care reprezintă elementele de bază ale lumii noastre. Cele 4 elemente reprezintă forțele de bază ale naturii care se găsesc în toate lucrurile din jurul nostru. Tabloul simbolic este realizat din lemn și va deveni un accesoriu original de casă pentru living, dormitor sau hol.

Semnificație: focul este asociat cu energia transformării, pasiunii și puterii. Apa este un simbol al vieții, al fertilității, al schimbărilor și al emoțiilor. Pământul simbolizează puterea, stabilitatea, fertilitatea și simțul responsabilității. Aerul reprezintă libertate, comunicare, inteligență și creștere spirituală.

Principalele avantaje ale produsului:

  • Simbolism ascuns
  • Multe decoruri din care să alegeți
  • Se potrivește perfect în living
  • Montare simplă pe perete
  • Material din lemn de 3 mm grosime

Montare pe perete:

O bandă din spumă dublu adezivă este lipită pe partea opusă a produsului, datorită căreia puteți lipi cu ușurință produsul de perete.

Dimensiunile pieselor individuale ale produsului:

  1. Pentru varianta de dimensiune 100x21 cm, dimensiunea unei piese a tabloului este de 24x21 cm.
  2. Pentru varianta de dimensiune 160x33 cm, dimensiunea unei piese a tabloului este de 37x33 cm.
  3. Pentru varianta de dimensiune 214x44 cm, dimensiunea unei piese a tabloului este de 49x44 cm.

Conținutul pachetului:

  • Tablou lemn din mai multe piese - 4 elemente
  • Banda adezivă din spumă lipită în prealabil

Notă: Dimensiunile date sunt dimensiunile după fixarea pe perete ca în ilustrație.

25+ clienții au cumpărat deja
Material
Placă din lemn HDF
Lăţime
100 cm, 160 cm, 214 cm
Înălţime
21 cm, 33 cm, 44 cm
Adâncime
3 mm
Motiv
Natură
Tip
Mai multe bucăți, Montate pe perete, Nalepovacie, 3D
Față
Atipic
Tehnologia producției
Decupare cu laser
Producător
DUBLEZ
Acest produs încă nu a fost evaluat. Fiți primul care scrie o recenzie.
25+ clienții au cumpărat deja
Montare generală pe perete

Acest manual servește ca ghid general și oferă recomandări pentru produsele noastre destinate montării pe perete. Dacă nu sunteți sigur(ă) cu privire la tipul de montare adecvat, vă recomandăm să căutați produsul pe site-ul nostru. În descrierea fiecărui produs se specifică întotdeauna tipul de montare recomandat.

Informații importante înainte de montare:

  1. Unele dintre produse sunt împachetate în folie cu bule pentru a asigura protecție.
  2. De obicei, produsele sunt însoțite de un șablon de protecție din același material, care este lipit de produs pe partea opusă (unde nu are decor). Îndepărtați cu grijă banda, astfel încât să puteți extrage în siguranță produsul (sau toate părțile produsului) de pe șablon.
  3. Vă recomandăm să montați produsul pe perete în echipă de două persoane. Este întotdeauna util ca cealaltă persoană să vă poată ghida și să verifice de la distanță dacă produsul este poziționat corect.
  4. În cazul în care produsul este format din mai multe părți, vă recomandăm să îl așezați pe podea pentru o probă, astfel încât să aveți o idee mai clară despre poziționarea finală și aranjarea părților individuale pe perete.

Tipuri de montare: 

  1. Bandă din spumă lipită în prealabil - Dacă produsul D-voastră are o bandă din spumă lipită pe partea opusă, asamblarea este foarte ușoară. Această metodă de montare este folosită în general pentru produsele mai mici sau mai ușoare. O procedură detaliată pentru montarea unui produs DUBLEZ cu ajutorul benzii din spumă poate fi găsită la acest link.
  2. Bandă adezivă din spumă - Banda din spumă poate fi comandată separat. O unitate de bandă din spumă reprezintă 1 metru, împărțit în 10 benzi separate de 10 cm lungime. Dacă este necesar, puteți tăia banda în bucăți mai mici cu o foarfecă. Dacă ați achiziționat un produs sau o variantă de mărime care nu include banda din spumă lipită în prealabil, puteți cumpăra banda din spumă suplimentară și o puteți aplica pe produs acasă. Instrucțiunile privind aplicarea benzii corecte pe produs pot fi găsite AICI. O procedură detaliată pentru montarea unui produs DUBLEZ cu ajutorul benzii din spumă poate fi găsită la acest link.
  3. Gumă adezivă - Pătratele de gumă adezivă sunt folosite pentru produsele mici, unde nu se poate utiliza banda din spumă. Guma adezivă poate fi divizată în bucăți mai mici, întinsă după nevoie și așa mai departe. Guma este inițial dură, trebuie să luați o bucată, să o încălziți câteva secunde în degete prin mișcări circulare și apoi să o aplicați pe produs. Este destinată fixării produselor mici și ușoare pe perete. În niciun caz să nu o folosiți pentru produse mari! După aplicarea unei cantități suficiente de gumă adezivă în câteva puncte strategice pe produs, trebuie să apăsați ferm produsul pe perete. Guma se va întări în câteva ore și va menține produsul fixat pentru ani de zile.
  4. Cuie - Recomandăm să montați produsele mari destinate agățării pe perete folosind cuie mici (cuiele nu sunt incluse, trebuie achiziționate separat). Dacă doriți ca produsul să fie lipit de perete, vă recomandăm să cumpărați cuie cu cap mic. Datorită capului cuielor, veți fixa produsul pe perete. Sfatul nostru: Nu recomandăm să bateți cuiele în perete până la capăt. Vă sugerăm să lăsați un spațiu de cel puțin 0,5 mm. În cazul demontării, puteți scoate cuiele ușor cu ajutorul unui clește fără a deteriora produsul :)
  5. Adeziv de montaj - Există și posibilitatea de a folosi un adeziv de montaj (de exemplu, Mamut), dar în acest caz, dezlipirea de pe perete va fi mai dificilă și există riscul de a deteriora tencuiala.

Notă:

  1. Montajul produsului este responsabilitatea clientului - Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru eventualele defecte și dezlipirea produsului de pe perete. În multe cazuri, instalarea corectă depinde de compoziția tencuielii, a peretelui exterior și interior (temperatura peretelui) și de respectarea corectă a procedurii de montare.
  2. Dezlipirea produsului cu bandă adezivă din spumă - Deoarece banda adezivă din spumă este foarte puternică, recomandăm să tăiați mai întâi spuma de pe produs cu un cuțit subțire (preferabil lung pentru produsele mari) din spatele produsului. Ulterior, puteți dezlipi cu grijă spuma rămasă de pe perete.
  3. Vă rugăm să nu riscați montarea produselor mari pe benzi și gume adezive!

Deseori ne întrebați

Despre produse

Instrucțiunile de montaj sunt incluse la fiecare comandă.

Instrucțiunile de montaj pentru un anumit produs pot fi întotdeauna găsite pe fila produs de lângă fila cu descrierea produsului.

Montajele generale de perete ale produselor noastre pot fi găsite AICI.

În cazul în care nu ați găsit ceea ce căutați în oferta noastră, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin e-mail cu ideea / solicitarea D-voastră pentru un produs personalizat sau modificarea unuia existent. Departamentul nostru de grafică va fi încântat să analizeze produsul la care visați. Chiar dacă nu vă putem promite că vom începe realizarea acestuia, multe produse au fost create în urma cererilor clienților noștri. Dacă cumva nu vom începe realizarea, cu siguranță vă putem recomanda un produs similar sau vă putem oferi o alternativă.

Dacă sunteți interesat de o dimensiune medie în comparație cu cele pe care le oferim, scrieți-ne un e-mail cu solicitarea D-voastră la dublez@dublez.ro . Dacă doriți o dimensiune și mai mare decât cea afișată, vă rugăm să ne contactați și pe e-mail. Departamentul de grafică va evalua dacă va fi posibil să se producă o dimensiune diferită.

Dacă fotografia nu este afișată într-un decor diferit în galeria de produse, înseamnă că nu avem această fotografie.

Am fotografiat produsul Copacul Vieții Yesod în toate decorurile să vă puteți imagina cum arată în realitate :)

Dacă nu vă puteți decide când alegeți un decor, vă recomandăm să cumpărați mostre de material.

Producem toate produsele în atelierul nostru DUBLEZ din Slovacia. 95% din materialul pe care îl folosim pentru fabricarea produselor noastre este produs în UE, în timp ce aproape tot provine din Republica Cehă / Slovacia. Produsele de la furnizorul nostru principal de materiale îndeplinesc cele mai înalte standarde, care aplică condițiile stricte de control al calității aerului și al poluanților din California Air Resources Board. De asemenea, furnizorul are produse certificate de Programul de Aprobare a Sistemelor de Certificare Forestieră (PEFC) iar lemnul folosit pentru aceste produse provine din păduri verificate și bine gestionate care asigură o resursă regenerabilă și durabilă.

După despachetare, este posibil să simțim un anumit miros din produsele noastre sau miros. Unii oameni simt mirosul acesta, alții nu. Este vorba despre un miros, care a fost creat de procesul de producție. În decurs de 10 zile de la despachetare, mirosul se va estompa în mod natural.

Banda din spumă pe care ați lipit-o pe perete este foarte puternică. Se garantează că produsul nu va cădea de pe tencuială. Produsul cu siguranță nu va cădea de pe tencuială. Dacă vă decideți să dezlipiți inscripția după ceva timp, vă recomandăm să procedați cu foarte mare atenție. Cel mai bine ar fi dacă ați putea mai întâi să tăiați spuma de pe peretele din spatele produsului cu un cuțit lung și ascuțit și să îndepărtați cu mare grijă reziduul care rămâne pe perete. Deoarece există mai multe tipuri de tencuială, este necesar să vă adaptați la structura și compoziția D-voastră.

Întrucât fabricăm produse din materiale lemnoase, răspunsul este discutabil. Atâta timp cât produsul nu este plouat direct sau stropit cu apă, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Cu toate acestea, este necesar să se țină cont de schimbarea umidității aerului exterior și a temperaturii. Deoarece lemnul este un material viu, aceste fluctuații pot cauza de ex. ușoară îndoire a materialului. Prin urmare, în acest caz, recomandăm așezarea produsului pe perete cu cuie cu cap mic. Datorită capului cuiului, produsul va fi apăsat ferm pe perete și stabilitatea acestuia este garantată. Numărul cuielor depinde și de produs.

Servicii adiționale

Pe aproape toate produsele noastre se găsește o siglă mică al companiei noastre. Sigla este mică, minusculă și nu foarte vizibilă. Dacă totuși doriți să eliminați sigla, să nu o gravăm pe produs acest lucru este posibil. Este necesar să ne informați în prealabil despre serviciu pentru a-l adăuga la comandă.

Puteți adăuga serviciul prin următorul link AICI.

Comenzi

Da, produsele noastre ambalăm corespunzător, astfel încât să ajungă în siguranță la D-voastră. Majoritatea produselor sunt într-un șablon de protecție și toate produsele sunt încă ambalate în folie cu bule. Sunt livrate într-o cutie rezistentă din carton cu 5 straturi.

Dacă dimensiunea sau decorul produsului nu vi se potrivesc sau dacă aveți un alt motiv pentru a schimba produsul, nu ezitați să ne contactați. Oferim posibilitatea de a schimba produsele în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Costurile de transport pentru expedierea noului produs sunt suportate de noi! Mai multe informații despre returnarea produselor găsiți AICI.

În cele mai multe cazuri, prejudiciul este cauzat de compania de transport. Ne puteți lăsa reclamația la transportator, ne vom ocupa singuri de ea. Pentru a începe procedura de reclamație cu transportatorul, va trebui să trimiteți documentația foto a expedierii la adresa de e-mail dublez@dublez.ro, și anume:

  1. Detalii despre deteriorare / daune.
  2. O fotografie a întregului produs (dacă este posibil, cu șablon și poate fi, de asemenea folie cu bule în fundal pentru a-i fie clar transportatorului că produsul a fost ambalat în siguranță).
  3. Fotografie cu cartonul de pe ambele părți. Dacă produsul a sosit deteriorat, deteriorarea este de obicei deja vizibilă pe carton.

Este posibil să primiți majoritatea produselor noastre într-un șablon de protecție din lemn realizat din același material ca și produsul. Este lipită pe produs cu bandă adezivă de hârtie din cealaltă parte. După ce ați îndepărtat banda de hârtie, pur și simplu scoateți produsul din șablon. Șablonul este utilizat pentru transportul în siguranță al mărfurilor către D-voastră, pentru a evita deteriorarea produsului. Șablonul este materialul de ambalare. Șablonul nu face parte din produs. Deteriorarea șablonului nu poate fi recunoscută ca o revendicare pentru mărfuri, deoarece este material de ambalare și servește doar pentru livrarea în siguranță a mărfurilor.

Deoarece produsele sunt realizate la comandă, acestea sunt puse în producție după trimiterea comenzii. Viteza de includere în producție depinde de modul de transport ales. Termenul de livrare este orientativ și poate fi mai scurt sau mai lung. În cazul unui timp mai lung de procesare a comenzii, informăm clientul în timp util.

Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

Toate produsele sunt plasate în lista de producție în momentul trimiterii comenzii. Avem întotdeauna în stoc materialul necesar producției. Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

După ce ați ales decorul și dimensiunea, trebuie să adăugați produsul în coș. Coșul de cumpărături se află în partea dreaptă sus a paginii. Ulterior, este necesar să completați: adresa de email, datele de facturare și livrare, alegeți modalitatea de transport și modalitatea de plată. În cele din urmă, pur și simplu trimiteți comanda.

Dacă aveți în continuare problemă cu plasarea comenzii, este posibil că ați făcut o greșeală într-un anumit pas al procesului de cumpărare. În acest caz, vă recomandăm să citiți instrucțiunile despre cum să cumpărați. Instrucțiunile sfătuiesc clientul „pas cu pas” cum să plasați comanda. Dacă mai aveți o problemă cu achiziția D-voastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

În cazul în care nu ați primit un e-mail de confirmare la trimiterea comenzii sau nu primiți e-mailuri legate de modificarea comenzii, este posibil că unul dintre următoarele scenarii să fi avut loc:

  1. E-mailul D-voastră a fost primit în spam - În acest caz, este necesar să verificați dosarul „spam” sau "corespondentă nesolicitată". Dacă utilizați G-mail și alți furnizori de e-mail, se poate întâmpla ca e-mailul să fie evaluat de către furnizor ca spam.
  2. Adresa de e-mail pe care ați introdus-o în comandă este scrisă greșit - La trimiterea comenzii, este important ca adresa de e-mail introdusă să fie validă. În acest caz, vă recomandăm să contactați asistența noastră pentru clienți, unde vă vom schimba e-mailul cu cel corect și veți primi și un e-mail cu comanda.
  3. Căsuța D-voastră de e-mail este plină - În cazul în care căsuța D-voastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nici măcar e-mailuri de la noi. Pentru a primi e-mailuri este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de exemplu: prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  4. Căsuța dumneavoastră de e-mail este plină - Dacă căsuța dumneavoastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nu este posibil să primiți e-mail-uri de la noi. Pentru a primi e-mailuri, este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de ex. prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  5. Nu ați trimis comanda - Dacă comanda nu a fost trimisă folosind butonul folosit pentru a trimite comanda și nu ați fost redirecționat către ecranul de mulțumire după trimitere, probabil că comanda nu a fost trimisă. În acest caz, vă recomandăm de asemenea să contactați asistența pentru clienți.