BLACK FRIDAY!

Reduceri mari de BLACK FRIDAY. Doar acum, reducere de până la 20 %! Profitați de ofertă.

Diblu cu șurub

Model: Plug
Cadou gratuit la fiecare comandă

Și dacă faceți cumpărături de peste 375 lei, vă adăugăm un mic copac al vieții, în valoare de 75 lei, cadou.

Schimb de produse în 30 de zile

Schimb rapid al produselor, iar noi plătim pentru al doilea transport.

-10% (Acțiunea se încheie la4z:6o:15m:)
4,41 lei
(Veți economisi 0,44 lei)
3,97 lei ( 3,34 lei fără TVA)
Puteți avea deja pr 2 zile lucrătoare (18.11.2024)
Livrăm de la 0,00 lei
98% oameni ne-au recomandat
Au încredere în noi peste 50 000 de clienți mulțumiți.
Diblu cu șurub

Set universal - Diblu cu șurub de la DUBLEZ, datorită căruia puteți monta cu ușurință frumoasele noastre tablouri pe perete.

  • Diblu universal, potrivit pentru toate tipurile de suprafețe: cărămidă, beton celular, beton, gips-carton
  • Setul include și șurubul pentru diblu
  • Lungimea diblului: 35 mm
  • Burghiu necesar pentru gaură: diametru de 6 mm
100+ clienții au cumpărat deja
Acest produs încă nu a fost evaluat. Fiți primul care scrie o recenzie.
100+ clienții au cumpărat deja

Deseori ne întrebați

Despre produse

Instrucțiunile de montaj sunt incluse la fiecare comandă.

Instrucțiunile de montaj pentru un anumit produs pot fi întotdeauna găsite pe fila produs de lângă fila cu descrierea produsului.

Montajele generale de perete ale produselor noastre pot fi găsite AICI.

În cazul în care nu ați găsit ceea ce căutați în oferta noastră, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin e-mail cu ideea / solicitarea D-voastră pentru un produs personalizat sau modificarea unuia existent. Departamentul nostru de grafică va fi încântat să analizeze produsul la care visați. Chiar dacă nu vă putem promite că vom începe realizarea acestuia, multe produse au fost create în urma cererilor clienților noștri. Dacă cumva nu vom începe realizarea, cu siguranță vă putem recomanda un produs similar sau vă putem oferi o alternativă.

Dacă sunteți interesat de o dimensiune medie în comparație cu cele pe care le oferim, scrieți-ne un e-mail cu solicitarea D-voastră la dublez@dublez.ro . Dacă doriți o dimensiune și mai mare decât cea afișată, vă rugăm să ne contactați și pe e-mail. Departamentul de grafică va evalua dacă va fi posibil să se producă o dimensiune diferită.

Producem toate produsele în atelierul nostru DUBLEZ din Slovacia. 95% din materialul pe care îl folosim pentru fabricarea produselor noastre este produs în UE, în timp ce aproape tot provine din Republica Cehă / Slovacia. Produsele de la furnizorul nostru principal de materiale îndeplinesc cele mai înalte standarde, care aplică condițiile stricte de control al calității aerului și al poluanților din California Air Resources Board. De asemenea, furnizorul are produse certificate de Programul de Aprobare a Sistemelor de Certificare Forestieră (PEFC) iar lemnul folosit pentru aceste produse provine din păduri verificate și bine gestionate care asigură o resursă regenerabilă și durabilă.

După despachetare, este posibil să simțim un anumit miros din produsele noastre sau miros. Unii oameni simt mirosul acesta, alții nu. Este vorba despre un miros, care a fost creat de procesul de producție. În decurs de 10 zile de la despachetare, mirosul se va estompa în mod natural.

Banda din spumă pe care ați lipit-o pe perete este foarte puternică. Se garantează că produsul nu va cădea de pe tencuială. Produsul cu siguranță nu va cădea de pe tencuială. Dacă vă decideți să dezlipiți inscripția după ceva timp, vă recomandăm să procedați cu foarte mare atenție. Cel mai bine ar fi dacă ați putea mai întâi să tăiați spuma de pe peretele din spatele produsului cu un cuțit lung și ascuțit și să îndepărtați cu mare grijă reziduul care rămâne pe perete. Deoarece există mai multe tipuri de tencuială, este necesar să vă adaptați la structura și compoziția D-voastră.

Întrucât fabricăm produse din materiale lemnoase, răspunsul este discutabil. Atâta timp cât produsul nu este plouat direct sau stropit cu apă, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Cu toate acestea, este necesar să se țină cont de schimbarea umidității aerului exterior și a temperaturii. Deoarece lemnul este un material viu, aceste fluctuații pot cauza de ex. ușoară îndoire a materialului. Prin urmare, în acest caz, recomandăm așezarea produsului pe perete cu cuie cu cap mic. Datorită capului cuiului, produsul va fi apăsat ferm pe perete și stabilitatea acestuia este garantată. Numărul cuielor depinde și de produs.

Comenzi

Deoarece produsele sunt realizate la comandă, acestea sunt puse în producție după trimiterea comenzii. Viteza de includere în producție depinde de modul de transport ales. Termenul de livrare este orientativ și poate fi mai scurt sau mai lung. În cazul unui timp mai lung de procesare a comenzii, informăm clientul în timp util.

Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

Toate produsele sunt plasate în lista de producție în momentul trimiterii comenzii. Avem întotdeauna în stoc materialul necesar producției. Următoarea dată de livrare poate fi văzută pe cardul produsului. Acest termen este valabil în cazul alegerii „Livrare Express”.

Puteți găsi toate tipurile de transport împreună cu termenele de livrare AICI.

După ce ați ales decorul și dimensiunea, trebuie să adăugați produsul în coș. Coșul de cumpărături se află în partea dreaptă sus a paginii. Ulterior, este necesar să completați: adresa de email, datele de facturare și livrare, alegeți modalitatea de transport și modalitatea de plată. În cele din urmă, pur și simplu trimiteți comanda.

Dacă aveți în continuare problemă cu plasarea comenzii, este posibil că ați făcut o greșeală într-un anumit pas al procesului de cumpărare. În acest caz, vă recomandăm să citiți instrucțiunile despre cum să cumpărați. Instrucțiunile sfătuiesc clientul „pas cu pas” cum să plasați comanda. Dacă mai aveți o problemă cu achiziția D-voastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Da, produsele noastre ambalăm corespunzător, astfel încât să ajungă în siguranță la D-voastră. Majoritatea produselor sunt într-un șablon de protecție și toate produsele sunt încă ambalate în folie cu bule. Sunt livrate într-o cutie rezistentă din carton cu 5 straturi.

Este posibil să primiți majoritatea produselor noastre într-un șablon de protecție din lemn realizat din același material ca și produsul. Este lipită pe produs cu bandă adezivă de hârtie din cealaltă parte. După ce ați îndepărtat banda de hârtie, pur și simplu scoateți produsul din șablon. Șablonul este utilizat pentru transportul în siguranță al mărfurilor către D-voastră, pentru a evita deteriorarea produsului. Șablonul este materialul de ambalare. Șablonul nu face parte din produs. Deteriorarea șablonului nu poate fi recunoscută ca o revendicare pentru mărfuri, deoarece este material de ambalare și servește doar pentru livrarea în siguranță a mărfurilor.

În cazul în care nu ați primit un e-mail de confirmare la trimiterea comenzii sau nu primiți e-mailuri legate de modificarea comenzii, este posibil că unul dintre următoarele scenarii să fi avut loc:

  1. E-mailul D-voastră a fost primit în spam - În acest caz, este necesar să verificați dosarul „spam” sau "corespondentă nesolicitată". Dacă utilizați G-mail și alți furnizori de e-mail, se poate întâmpla ca e-mailul să fie evaluat de către furnizor ca spam.
  2. Adresa de e-mail pe care ați introdus-o în comandă este scrisă greșit - La trimiterea comenzii, este important ca adresa de e-mail introdusă să fie validă. În acest caz, vă recomandăm să contactați asistența noastră pentru clienți, unde vă vom schimba e-mailul cu cel corect și veți primi și un e-mail cu comanda.
  3. Căsuța D-voastră de e-mail este plină - În cazul în care căsuța D-voastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nici măcar e-mailuri de la noi. Pentru a primi e-mailuri este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de exemplu: prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  4. Căsuța dumneavoastră de e-mail este plină - Dacă căsuța dumneavoastră de e-mail este plină, nu este posibil să primiți e-mailuri noi și, prin urmare, nu este posibil să primiți e-mail-uri de la noi. Pentru a primi e-mailuri, este necesar să eliberați spațiu în căsuța de e-mail, de ex. prin ștergerea e-mailurilor mai vechi.
  5. Nu ați trimis comanda - Dacă comanda nu a fost trimisă folosind butonul folosit pentru a trimite comanda și nu ați fost redirecționat către ecranul de mulțumire după trimitere, probabil că comanda nu a fost trimisă. În acest caz, vă recomandăm de asemenea să contactați asistența pentru clienți.
Servicii adiționale

Pe aproape toate produsele noastre se găsește o siglă mică al companiei noastre. Sigla este mică, minusculă și nu foarte vizibilă. Dacă totuși doriți să eliminați sigla, să nu o gravăm pe produs acest lucru este posibil. Este necesar să ne informați în prealabil despre serviciu pentru a-l adăuga la comandă.

Puteți adăuga serviciul prin următorul link AICI.